maandag 18 mei 2015

Ja, ik ben gek

Wie nu nog een blog start en hoopt om gelezen te worden, moet wel een beetje gek zijn. Maar een beetje gek is goed. Een beetje gek betekent een beetje ruimte in je hoofd waar het gezond verstand even niet meetelt.
En nogal een geluk dat ik die gave bezit. Want naast de duizelingwekkende cijfers
over het aantal bloggers, vind ik ook een stroom aan adviezen voor een goede blog en uitgekiemde tips om met allerlei constructies te zorgen voor een druk verkeer in eigen blog.
Van al die informatie krijg ik echt een punthoofd maar dan kan ik gelukkig vluchten naar die ruimte waar het gezond verstand niet meetelt. Dan negeer ik met gemak alle contra's en doe ik lekker wat ik wil.
En dus is het feest: babiesjka is geboren!
U klinkt toch ook?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten